Powered By Blogger

Wednesday, February 23, 2011

ALLAH Jodohkan Diwaktu Gelisah


Di waktu saya diulit kegelisan , menghitung hari ........
ALLAH jemput Hilal Asyraf datang menemui saya .


SUBHANALLAH


Ya , saya tengah bedebar ni !
Saya tak tau nak ngadu dengan siapa ,
nak beritahu siapa .....


Tapi ALLAH temukan saya dengan Hilal Asyraf.
Orang yang banyak mengajar saya erti tarbiyah dalam dakwah . Mengajar erti mencari diri sendiri di bawah Langit Ilahi . 


Mudah je pesan dia , namun , sangat terkesan di hati saya .

" apa yang terbaik sebenarnya adalah, kita dari sekarang perlu dekatkan diri dengan Allah SWT . bina sangka baik denganNya . dan mula tanam pada diri bahawa apapun keputusan yang Dia beri, itulah yang terbaik untuk kita nanti . itulah yang akan menyelamatkan kita "

Hilal Asyraf berjaya membuka mata dan hati saya pada pengharapan yang sebenar , iaitu hanya pada ILAHI .






No comments:

Post a Comment